Oglaševanje na vatikanskem radiu
Vatikanski radio oziroma glas rimskokatoliške cerkve je prvič v svoji 80-letni zgodovini začel tržiti oglase.
Sveti sedež se je za novo strategijo financiranja odločil po tem, ko so zadnje finančne analize pokazale, da tudi cerkev močno trpi zaradi globalne krize.
Do sedaj je Radio Vatikan v celoti financirala njegova ustanoviteljica Katoliška cerkev, ki je letno za njegovo oddajanje namenila okoli 21,5 milijonov EUR.
Prvo italijanski podjetje, ki je na radiu objavilo svoj reklamni oglas, je energetsko podjetje Enel.
Poglej naslednjo temo Poglej prejšnjo temo NE moreš Objaviti novih Tem NE moreš Odgovoriti na to Temo NE moreš Urejati svojih Objav NE moreš Izbrisati svojih Objav NE moreš Glasovati na Objavah Ne moreš prilepiti datoteke na tem forumu Ne moreš Prenašati datotek na tem forumu